Restaurant app laten maken

Restaurant app laten maken

Een app voor uw restaurant laten maken om zo uw klantenbereik uit te breiden? InterClient ontwikkelt restaurant apps voor Android, iOS en Windows. We schetsen de mogelijkheden om een restaurant app idee te laten ontwikkelen en brengen u uiteraard graag een vrijblijvende offerte uit. U krijgt zicht op de kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.


Voordelen Restaurant app

  • Méér klanten binden aan uw restaurant

  • Maak het klanten makkelijker een bestelling te plaatsen

  • Klanten op de hoogte houden van aanbiedingen en feesten

  • Snel en eenvoudig betalen

  • Vermijd commissie bij andere bestel apps


App ontwikkelaar InterClient

InterClient ontwikkelt apps sinds 2004. Wij zijn een klein team van specialisten op het gebied van restaurant app ontwikkeling. Door de vele vragen naar restaurant apps kunnen wij dit tegen een redelijke prijs aanbieden aan ons klanten. Geheel in uw eigen huisstijl, inclusief logo, met uw eigen producten.

Wij helpen u graag verder. Neem contact op met één van onze specialisten.

Logo TNO
Logo Saxion
ONZE AANPAK

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Met onze diepgaande kennis en bewezen ervaring zijn we in staat om met een doelgerichte aanpak jouw visie om te zetten in een innovatieve softwareoplossing.

 
 

Tijd om kennis te maken. Dat kan bij jullie of bij ons op locatie. We horen graag al jullie wensen en eisen, maken een analyse en bespreken de mogelijke valkuilen. Daarna maken we een voorstel en sturen het naar jullie op.

 

In de database-/wireframe ontwerpfase maken we een wireframe op basis van jullie input en bespreken we deze om de optimale gebruikersstroom te vinden. Als het wireframe akkoord is, gaan we aan de slag met de software.

 

Bouwen maar! Zodra de eerste basisversie gereed is en we deze intern hebben getest, plannen we een afspraak om deze aan jullie te presenteren. Vervolgens hebben we elke twee weken overleg om de voortgang te bespreken en de applicatie waar nodig aan te passen.

 

Nu is het tijd voor de actieve testfase, waarin de eindgebruiker de software gaat gebruiken. Wij ontvangen feedback en verwerken dat in de software. Zodra jullie akkoord gaan, kunnen we live!

 

In de onderhouds- en verbeterfase is het project natuurlijk niet afgerond. Zodra de eindgebruiker met de software aan de slag gaat, komen er nieuwe wensen en verbeter- punten aan het licht. We bespreken deze punten periodiek en sturen, afhankelijk van de afspraken, een nieuw voorstel of doen dit op basis van urencalculatie.

Nick

Software ontwikkelen?
Let's
meet

Digitalisering laat niet op zich wachten.

Om de competitie voor te blijven is innoveren belangrijk. Met ons samenwerken betekent samen de volgende stappen zetten om digitalisering succesvol door te voeren.

Neem vandaag nog contact met ons op.