Salomonstraat 16
072 564 3980

Winnen in Google met WooCommerce: long-tail en Voice Search

Wilt u winnen in Google met een WooCommerce-webshop? Goede vindbaarheid vraagt om sterke techniek, goede online autoriteit en content die waarde creëert. Waar we u graag bij helpen, door de technische basis voor u neer te zetten.

WooCommerce is de ideale keuze om een webshop te beginnen. Zonder de geavanceerde en soms ingewikkelde instellingen van Magento. En met de professionele mogelijkheden om goed van start te gaan en bezoekers een betrouwbaar design te bieden. Dankzij techniek die staat als een huis, die bovendien bijdraagt aan een betere zoekmachineoptimalisatie voor Google.

Rijkere zoekresultaten en slimmere algoritmen

Google ontwikkelt doorlopend en werkt toe naar steeds meer rijke zoekresultaten. Die gebruikers in één keer aanbieden waar ze naar op zoek zijn. Met Shopping-resultaten om meteen naar door te klikken, directe antwoorden op belangrijke vragen en overzichten met informatie over alle onderwerpen waar ze naar op zoek zijn.

Klanten zoeken door te spreken tegen hun telefoon. Of door te spreken tegen hun home-assistent, van Google, Amazon of bijvoorbeeld Apple. Ga uit van hele zinnen en gesproken teksten, waar je online een goed antwoord op biedt.

De algoritmen van Google worden steeds slimmer, dus het is belangrijk om daar met uw WooCommerce-webshop op in te spelen. Door precies het antwoord te bieden waar gebruikers naar zoeken. Met een goed assortiment, techniek die feilloos werkt en door er online voor te zorgen dat alles meteen beschikbaar is.

Long-tail en Voice Search

Wij bouwen de techniek die u nodig heeft voor een WooCommerce-webshop waarmee u kunt winnen in Google. Zodat u kunt inzetten op de belangrijke trends als het gaat om goede content:

  • Long-tail zoektermen?
    De korte zoektermen met de hoogste zoekvolumes worden opgeslokt door de grote merken. Met hun enorme webwinkels, waartegen het lastig is om iets te beginnen. Gelukkig bieden de long-tail termen een alternatief. Bestaande uit 3, 4 of zelfs meer woorden. Heel specifiek en met minder zoekvolume, zodat je een betere kans hebt dankzij de meer beperkte concurrentie daarop.
  • Voice Search?
    Klanten zoeken door te spreken tegen hun telefoon. Of door te spreken tegen hun home-assistent, van Google, Amazon of bijvoorbeeld Apple. Ga uit van hele zinnen en gesproken teksten, waar je online een goed antwoord op biedt. Als iemand zoekt naar ‘een paar schoenen om zaterdag mee uit te gaan’. Of naar ‘een televisie die apps zoals Netflix kan draaien’. Totaal nieuwe zoektermen, die de mogelijkheid bieden om jouw WooCommerce-webshop goed te optimaliseren.

WooCommerce-webshop: winnen in Google

Wil je winnen in Google en daarvoor een WooCommerce-webshop laten maken? Daar kunnen we je uitstekend mee van dienst zijn. Netjes volgens jouw wensen, zodat je kunt rekenen op de betrouwbare techniek waar je naar op zoek bent.

Benieuwd naar de mogelijkheden of gewoon eens een kop koffie komen drinken? Neem contact met ons op, dan vertellen we u graag meer.